envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

radioseven

Skrivet 2011-05-10 @ 20:27:29
Lyssnar på radioseven på riktig house. sköna grejer det med ibland.
Nu har jag ansträngt mig lite i naturkunskapen och ska nog kunna kamma hem ett G på torsdag i alla fall. Känns som vi har massa läxor/prov/inlämningar just nu, vi brukar ha det jätteslappt. Allt kommer verkligen på en gång.
Jag vill träna fotboll snart, men jag kommer inte hinna det än på två veckor i alla fall, inte förän barnteatern är slut. Och jag försöker inte bara lura mig själv denna gången för att jag tycker det är jobbigt att vara otränad och träna med massa vältränade så jag struntar hellre i det. Nu vill jag bli vältränad och kicka boll som Marta!
Ja det får komma när jag har tid. Nu ska jag nog gå ut och gå om min pojkvän vill sluta spela alchemy på sin mobil.
hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback