envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

brännskador och bröllop

Skrivet 2011-05-18 @ 18:12:29
Åh jag har massa att berätta!
Först och främst så var jag på domarutbildning i söndags och vår instruktör Olga har dömt både damfotboll och herrfotboll hela världen över, det kan man kalla coolt. Jag är i en grupp med 3 killar i min ålder och en man från något baltikst land i 30 års åldern. När jag av någon anledning sa att jag inte dricker kaffe så sa han till mig.
"-Jag har sett en undersökning från Uppsala där dem sa att man ska dricka kaffe. Minst 15 koppar om dagen, speciellt för er kvinnor. Tänk på det!"
Föreställ er detta med baltisk brytning.. Haha säger jag bara.

Idag har vi haft genrep för barnteatern. Det var ovanligt nervöst, men det gick ganska bra ändå. Det var oerhört kul så jag ser fram emot premiären på lördag!

Papsen min fyller år idag så vi ska åka och kolla på bio om en stund. Mysigt tänkte bara nämna att jag såg min gamla idrottslärare Nellan på TV precis. Såg på det där programmet fyra bröllop (har inte sett det förut men Lisa har pratat massa om det) och fick se Nellan på efterfesten sjungandes "bara sport".
Ha Ha.

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback