envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

ont friatag

Skrivet 2011-11-04 @ 11:50:41
Herreguuuuuuuuud.
Tänkte se på Robinson och sen gå och lägga mig men jag däckade i sängen vid kvart i 8 och sen vaknade jag 2 på natten med ångest. Varför blir det alltid så?


Så vaknade jag vid halv 9 idag. 12 timmar sömn alltså och fortfarande trött. Nu försöker jag göra alla läxor som jag skjutit upp i flera veckor. Religion.. Sen ska jag städa toaletten, mitt rum, gå ut och gå, laga mat, duscha osv. Jag kommer inte få gjort allt och ångesten kommer komma tillbaka. Varför får jag ångest över sånna småsaker?
Förresten tänkte jag skriva en krönika om ångest. Vad tror ni om det?
BTW ursäkta min Tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback