envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

hello and goodbye

Skrivet 2012-08-29 @ 21:10:25
4 dagar kvar i Sverige då och jag har inte börjat packa än. Gahh och jag vill inte ta tid att göra det heller, jag vill umgås med mina vänner och fina släktingar istället för att stå hemma och tvätta och planera. Så det gör jag. 

Jag kommer ju säkerligen ångra mig sen när jag väl kommit dit och glömt de mest väsentliga prylarna och kläderna i mitt liv... Idag har jag träffat först Amanda som hjälpte mig med den nya blogg-designen (Ihh tack vännen) och sen Anna som åker till USA imorn och sen har fått heltidsjobb i Norge som florist. Cool tjej säger jag bara!
 
Imorn ska jag ta avsked av ännu fler av mina vänner, sorgligt men sant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback