envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

om-händer-tänk-samhet

Skrivet 2012-08-19 @ 22:57:32
Vaknade 06.00 en söndagmorgon med ångest. Idag är det två veckor tills jag flyttar till Genevé och helt plötsligt förstod jag att allt som är så självklart för mig här hemma kommer att försvinna.


Alla jag älskar, mina vänner som jag bara kan ta bilen och träffa när jag känner mig nere kommer vara 100 tals mil bort.. Livet jag byggt upp kommer falla samman och jag ska skapa ett nytt liv i en ny familj i ett nytt land med en helt annan kultur.


Jag vet seriöst inte om jag kommer klara det och hur men jag vet att bloggen kommer bli en viktig del där jag kommer kunna ha utlopp för alla känslor. Tack bloggen det var du som fick mig sluta gråta imorses och gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Sarah

love you!

2012-08-19 @ 23:37:58
Postat av: f

Läskigt är det, men det stadiet går över och då klarar du det galant!

2012-08-20 @ 07:03:54
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback