envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

slut på sommarvikariat

Skrivet 2012-08-09 @ 22:27:35
Gör min sista officiella dag på jobbet imorn. Sjukt vad dessa åtta veckor av jobb har gått fort!
Jag och Sofia ska bjuda på fika så det blir allt extra festligt.

Annars ser min helg ut som såhär. Fre- Match (AD div 5), Lör (AD div 2 dam) och söndag (HD elit reserv damer). Dessutom ska jag spela match på måndag, i b-laget och förmodligen stå i mål. HAHA.
På söndag dömer jag på Odenplan i Falköping så alla som är i närheten får gärna komma och säga hej!
Matchstart 13.00. Vet att 96% av min vänner tycker det är svintråkigt med fotboll och att jag dömer men det har blivit en stor del av mitt liv så det är bara att vänja er!


Fred!
Ylva, jag och apan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback