envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

med ljus i sitt hår..

Skrivet 2012-12-03 @ 17:13:21
Denna helgen hade jag besök av den gamla au-pairen Frida som idag åkte upp till Alperna för att säsonga. Så hela helgen har spenderats med henne och min Frida här.
 
I fredags var vi på spagetti factory och åt, sen gick vi till någon bar och drack lite öl.
 
I lördags tog vi välförtjänt sovmorgon och sen åkte vi till Decatlon som är en sportaffär i Annemasse, Frida köpte sin skidutrustning och jag köpte en skidhjälm och underställ och lite så!
På kvällen åt vi middag här hemma och hade lite afterski.
 
Igår åkte jag iväg med tåget med 4 andra tjejer för att ha lucia-uppträdande i Etoy på svenska klubben. Trots många  sena avhopp och glömd luciakrona genomförde vi det och fick många lovord. Dessutom fick JULBORD och tomten kom. Så sjukt gott. Ville bara pussa på kocken som hade lagat alla svenska delikatesser!
 
Nästa sak att längta till är nästa helgs resa till PARIS. 5 dagar kvar till Swedish house maffia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback