envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

crazy fucking

Skrivet 2012-02-12 @ 13:55:45
Har fått en ny bästa vän. Han gör mig glad och sprallig och man vill bara ha mer och mer av honom. Ibland kan det bli för mycket av honom men inte denna helgen då jag har haft två fina kvällar med honom.


Vinet.


Jag blev lite rädd för mig själv förut. Först för att jag kom på att jag glömt ta mitt p-piller. Sen för att jag letade överallt utan att hitta mina P-piller. Sen för att dem låg i min väska som jag hade inatt. Sen för att jag tydligen redan tagit p-pillret utan att jag kommer ihåg det.
Andra saker som gör mig rädd är att jag gav bort min kavaj på kronan, jag lånade ut mina glasögon till folk i toalettkön och att ringde min farbror klockan 3 på natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback