envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

bakklänning

Skrivet 2012-01-09 @ 16:26:09
Har städat köket, hallen, lagat mat, handlat och kollat på balklänning med mamma... I Vara. Ja ni läste rätt.
Det finns tydligen en balklänningsaffär i Vara och nu ska den stänga igen så det var extrapris på alla..


Ska jag vara ärlig tycker jag att dem flesta balklänningarna är fula.. Alla är i någon glansig skimrande färg och ser pluffsiga och obekväma ut. Vem fan vill se ut som en regnbågslax? 

Lägga 3000 på en klänning som man bara använder en kväll, som är så obekväm så man inte kan andas och dansa i och som ändå någon kommer spilla vin på i slutet av kvällen.


Äsch jag köper en billig skitklänning från Kina istället, passar den inte får jag gå naken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback