envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Bip

Skrivet 2012-01-26 @ 21:36:08
Bip-test på fotbollsträningen. Kommer ihåg att vi hade det när jag gick i åttan eller nåt men minns inte mitt resultat då. För er som inte vet är det ett löp/konditionstest då man springer en stäcka på 18 meter fram och tillbaka och man ska hinna fram inom en viss tid. I början är det långt mellan pipen och man kan jogga och sen går det fortare och fortare.


Jag klarade mig till nivå 9 och känner mig nöjd över mig själv eftersom jag inte tränat någon kondition alls förutom fotboll det senaste. Ska bli intressant att göra testet om ett par månader igen och förhoppningsvis se ett resultat!


Jag har en grym helg framför mig som jag ska njuta av till tusen.
Fest, musikal och dömning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback