envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

indirekt

Skrivet 2012-01-07 @ 19:43:37
Har haft en förträffligt bra dag i sparbankshallen!

Har träffat massa folk som man inte sett på evigheter, har snackat fotboll, sett fotboll och DÖMT fotboll.
Var sjukt nervös innan (över 400 i publiken) och jag som inte dömt fotboll sen i september?
Men det gick över förväntan iallafall och jag fick mycket beröm av allt möjligt folk efteråt även om jag hörde vissa som svor åt mig på matcherna.. 


En till bra grej var att mitt lag gick till semifinal på måndag (nej jag dömde inte dem), duktiga flickor det.
Jag och mamma kände oss så nöjda efter dagens insats så vi köpte pizza och glass, på måndag blir det LCHF igen så sista gången på ett tag kanske?
Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback