envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Lufthansa

Skrivet 2012-10-18 @ 18:55:16
Försov mig idag, bara två timmar. Vaknade 20 minuter innan min franska lektion började! 
Och då hade jag redan missat att fick frukost åt John.. Men jag bara slängde mig ut i bilen och hoppades att inte trafiken skulle vara förjävlig. Det var den inte och jag kom bara 20 minuter försent men mådde inte så bra då jag inte ätit eller druckit något och av ren stress började jag gråta när det första läraren gjorde var att förhöra mig på läxan som jag inte ens fattade.. 
Men sen har dagen bara varit bra, var på ikea med Fanny och hämtade en madrass (japp bilen är enorm) och åt köttbullar. Sen har jag hämtat John, spelat massa fotboll och basket och börjat tänka på vad jag ska packa med mig till Svergie!
 
Ja för imorn åker värdfamiljen till Sverige och på lördag åker jag. Ska bli så underbart att komma hem där allt är som vanligt och man inte behöver tänka på hur man beter sig och vad man gör utan bara va. Asså det är svårt att förklara men här måste man hela tiden anpassa sig, hemma kan man bara vara sig själv!
 
Eftersom jag är hemma nästa vecka kommer inte många uppdateringar här ske då jag kommer lägga all tid på att umgås med nära och kära för det är något jag har lärt mig dessa 7 veckor. Att uppskatta dem som finns nära. Vänner och släkt. Att ta sig till och åka och hälsa på släktingar och slänga iväg ett sms till någon kompis man inte träffat på ett tag och bara hänga. Trodde aldrig jag skulle säga det men jag saknar Vara.
Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback