envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Uppe med tuppen

Skrivet 2012-10-01 @ 07:43:32
Min dag har nyss börjat. Vaknade 06.15 och går ner och gör iordning frukost som idag för min del bestod av havregrynsgröt, har äntligen hittat och köpt havregryn och det var den godaste gröt jag ätit. Kanske för att jag inte ätit det på så länge? kanske för att det fick saker och ting att kännas mer som hemma? 
 
Ja nu borde jag egentligen sitta i bilen och köra John till skolan men han har blivit lite förkyld och fick stanna hemma från skolan för sin mamma. Jag vet att jag inte borde jämföra men min mamma lät aldrig oss vara hemma, bara om man hade över 38 graders feber.. haha.
 
Så idag borde jag ju jobba hela dagen eftersom John är hemma sjuk?
Näe mamman är ju hemma så vad gör jag?
Tänkte åka in till stan och fika med en tjej, gå ut och gå med en annan tjej och ikväll åka och dricka te hos en annan tjej. Kul, jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback