envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Java

Skrivet 2012-09-09 @ 23:26:52
nu har jag massor att berätta. Hur mycket som helst!
För det första så var jag ute i fredags med tre svenska tjejer och en amerikansk. Åh herregud. Men det gick oväntat bra med engelskan, ju längre kvällen gick ju bättre gick det. Eller kvällen? 
Geneve är ju lite större än Vara så ställen stänger ju inte två. 5 stängde dem. Vi tog taxi från förfesten 2?!?

Jag måste verkligen vänja mig vid detta.. Så jag sov 3 timmar den natten p.g.a. att jag skulle med familjen upp  till Verbier! Men det kommer i nästa inlägg för det går inte att beskriva på 10 minuter precis..
 
 
Jag och Amanda!
 
Jag och Fiona från Californien
 

 
Frida och Rosé!
 
Frida och Petronella. Sköningar!

Vi svenska blonda tjejer fick poosa ihop för Fiona! haha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback