envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

lite suk

Skrivet 2012-09-19 @ 15:28:01
Jag tror jag blev sjuk igår. Jag blev helt orkeslös vid middagstid och somnade och sov i 3 (!) timmar sen kunde jag inte smita från mitt jobb och mina läxor längre så jag fick tjata på John om läxorna. Jag hjälpe honom med engelska-läxan och han hjälpte mig med franskan. Fair. 
 
Jag inbillade mig att jag inte var sjuk men familjen såg på mig och jag slapp diska och plocka iordning efter maten och dem skickade med mig något slags pulver att stoppa i varmt vatten. Sov väldigt oroligt inatt men sov iaf 8 timmar innan jag skulle upp och jobba. Under min lediga tid mitt på dagen har jag försökt vila och det känns äntligen lite bättre. Funderade ärligt talat på att gå ut och simma, kanske inte en så bra idé. 
 
Ikväll är det au-pairträff och innan det ska jag ut och käka med Sanna så nu måste jag duscha och vila så jag orkar. Men vad klagar jag för? Har ju förbövelen en kompis som ligger på sjukhus. -Skärp dig Louise!
 
 
 
Bild från i Lördags och min och Fridas spontana tatuering. Dancade förresten loss med Nicky Romero i DJ:båset. COOLT VA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback