envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

lösgodis

Skrivet 2012-09-28 @ 11:46:07
Hej och förlåt för jag inte skrivit på ett tag. Mina känslor har gått upp och ner och jag har inte riktigt kunnat kontrollera dem. I onsdags hade jag världens hemlängtan och grät ett antal gånger men som ett brev på posten (bokstavligt talat) så fick jag ett paket från Sverige som innehöll massa lösgodis, tacokrydda, marabouchoklad, och olika dipper. Denna fina gåva var skickat från Frida, den förra au-pairen som förmodligen räknat ut att det var just nu  under vecka 4 som jag skulle ha mycket hemlängtan och behöva lite godis att trösta mig med. Tack
 
Igår hade jag franska (ska ha prov på tis!!) sen gick jag och Fanny och gymmade. Vi körde ett core-pass och efter det body-combat. Det var det jobbigaste men också roligaste passen jag gått på i hela mitt liv och det känns idag så att säga.. På kvällen fick jag ett bra besked från pappan som sa att jag ska få vara ledig på höstlovet och åka heeeem! En hel vecka i Sverige. Hur underbart?!

På kvällen var jag och John ensamma hemma så jag lagade köttbullar och pasta (mamma scans), kollade på youtube-klipp och läste bamse. Ganska så trevligt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback