envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Swiss life is a wish life

Skrivet 2013-04-21 @ 22:22:21
I fredags efter jobbet när jag myst framför TVn med familjen och pizza tog jag mitt lilla pick och pack och drog till Amanda. Vi drog ner på stan och chillade på en fett fräch bar med Agnes, Sara och Anna men drog hem tidigt. 

För i lördags ställde vi klockorna och gick upp för att ta en roadtrip till Lyon. Frankrikes näst största stad. Det var en awsome dag där vi fick guidning av Amandas kompis och shoppade i ett massivt köpcenter. Vädret kunde ju dock va bättre men vi var nöjda ändå. Sen köpte vi massa sprit på monoprix och en söt fransman och åkte hem till Genéve och blandade drinkar! Hittade några grymma drinkmixar och drack tills vi sprack. Sen blev det java, försökte komma in på Le barock men det är ju freakin omöjligt så efter vi hade skämt ut oss där drog vi till Java. Där ballade det ur fullständigt för mig, haha. SJUKASTE kvällen. 
 
Idag har det varit lite hangover part 4 för mig och Amanda men vi lyckades ta oss till en go restaurang som serverade oss pizza och mjölk. MJÖLK när man är bakis måste vara lösningen på alla världens problem! Sen har vi chillat och sovit mest hela dagen. Jobbigt att lämna min fina vän och veta att vi inte ska ses på tre dagar typ. Jag vill typ flytta ihop med henne. Vi skulle va bästa room-matesen!
 
Detta var min helg, imorn kommer bilder från min braiga kamera. 
Bon nuit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback