envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

au pair-alympics

Skrivet 2013-06-09 @ 13:31:40
Gårdagen var en bra dag. Massa skönt folk träffades i parc de la grange och i indelade lag skulle vi utföra ett olymiska spelen för aupairer. Vi skulle göra massa olika grenar på tid och många av dem innehöll öl. Drack konstant från 13.00-04.00 imorses. Träffade massa nytt folk som jag aldrig träffat förut och hade bara en fett soft dag. Blev endel öl-bonging och vin-bonging. Mitt lag "golden girls" vann dock inte men vi gjorde en riktigt bra insats så jag är nöjd. Mer bilder från min kamera kommer en annan dag! Lovar

Efter detta event åkte jag och anna hem till mig och duschade och åkte till Moa, käka lite pizza och drog oss sedan mot Lausanne. Träffade Gracie, Birdie, Iris, Agnes, Sarah och Anna på tåget och Tanya, Simon och Hannah i Lasanne. Så värsta gänget drog vi till happy days och sen vidare till Buzz. Nya ställen som jag aldrig varit på men fett goa ställen. Jag och Gracie hade en fet kväll tills vi hade så ont i benen och var så trötta att vi höll på att somna i soffa på klubben. Då tog vi tåget hem och jag kunde lägga mig i min säng 07.00 imorses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback