envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

TRAM PARTY

Skrivet 2013-06-22 @ 18:28:26
Gårdagen var nog den tuffaste arbetsdagen hittils under mina 10 mån här. Jobbade 6-9 på kvällen och gjorde frivilligt midsommar buffé med allt som ikea har att erbjuda, bakade en jordgubbstårta från grunden (!). Var med John och hans kompisar på plagen. Sen kom Jacob hem och Amanda kom för att äta min midsommar mat.
 
Det var väl så mycket midsommar vi fick igår för sen tog jag och amanda oss in till stan där vi hade tänkt testa på Geneva tramparty, japp. Dem ställer en DJ och en bar på en spårvagn och sen betalade man 10 cfr och fick åka/festa genom stan i 1 h. Bland det galnaste jag gjort, då varje gång trammen stannade höll man på att ramla omkull och man stod upp och dansade i sätena och moonade åt folk som gick förbi utanför. Ungefär så var det! Sen vet jag inte riktigt vad som hände, lyckades komma med min buss och somnade men blev väckt på sista hållplatsen som lyckligtvis är min hållplats och går barfota hem en km. Kliver in genom ytterdörren 04.10 (japp min värdpappa för statistik) 

Idag har jag jobbat en del. bakfull. Kört john på kalas som var i det vackraste huset jag någonsin sett med bästa utsikten i hela genf!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback