envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Gatwick-Geneva

Skrivet 2013-03-10 @ 23:11:28
Har spenderat denna lediga helg i London med två vänner/londonbor. Dem har gått med mig och shoppat, ätit där jag velat äta, följt med mig på min dejt och varit totalt underbara. OCH dem har fått mig att älska London. Så mycket kultur, så mycket olika typer av människor, så mycket bra shopping. så mycket nattklubbar....... Som man inte lyckades komma in på............ 
 
Vad är grejen med leg liksom? Vet inte när jag visade leg senast? Och så råkar man glömma det och helt plötsligt släpper dem inte in en nånstans. Då blir man tvungen att använda sitt grymma engelska ordföråd och snacka sig in. Får en stämpel men av nån anledning går jag ut igen och sen släpper dem inte in mig med orden.
"Our boss have told us to not let you in" 
Vad är det för diskriminering? Alla mina vänner kommer in utom jag? Och dem vägrar berätta varför för nej det var inte för att jag var för full. Ni kan ju nu räkna ut fortsättningen på den utekvällen. Men jag är beredd at ge London en andra chans. Kanske återförenas i sommar och se om man kommer in på nån klubb då! 
 
Puss på denna helgen och ja hör och häpna, ett fåtal bilder togs under de senaste dagarna med min kamera och kommer under en snar framtid läggas upp här och delas med världen!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback