envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

HD

Skrivet 2013-03-19 @ 20:36:45
Tänk att det var tre och en halv månad sen nyår var. Sedan jag var hemma senast och träffade min släkt och vänner. Min längsta period hemifrån har jag klarat mig igenom för på fredag åker jag hem igen. Ja igen, känns lite onödigt att åka hem när jag kunde använt dem pengarna för att rest någonstans istället men jag har en del "ärenden" att göra hemma.
1. Gå den årliga domarutbildningen+göra regelprov och döma träningsmatcher
2. Deklarera för år 2012 (kommer bli fett jobbigt med alla matcher jag dömt)
3. Storstäda/flytta ur mitt rum
4. Klippa mig och göra ljusa slingor i håret hos Johanna på hennes nya salong i Göteborg
5. Ha stort släktkalas för mig och Olof
6. Gå på en avskedsfest och en 20-års fest
 
Förutom detta ska jag hinna med att träffa vännerna, träna fotboll, festa, träffa kusinerna, fira påsk (?), få zonterapi av mamma och umgås med den bästa familjen. 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaO

Fina du! :-) Ska bli roligt och mysigt att kunna få en liten kram i alla fall ;-) Låter som att du kommer ha det fullspäckat :-P Vi ses om inte tidigare på 20-årskalajset! :-D puss <3

Svar: Självklart ska vi ses! Jag ringer så fort jag har tid. På lördag typ! Puss på dig finis
Louise

2013-03-20 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback