envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

BBQ

Skrivet 2013-05-10 @ 11:27:32
Egentligen är det underbara tider.
Ska till Morge och kolla på tulpanfestivalen med Anna och luncha med henne. Ikväll väntar BBQ-kväll i min trädgård med massa goa människor. Tänkte spela kubb och göra irländsjulafton och bara va. Dock är det tråkigt för det blir mörkt så tidigt här, inte som i Sverige liksom. Så vid 9 är det mörkt och det är ju vääldigt tidigt. Imorgon ska jag jobba extra för en annan familj med två gobitar! Så det kommer blir en bra helg detta..
 
Men i bakhuvudet ligger allt jobbigt som har hänt och gnager, jag försöker inte tänka på det och det funkar ganska bra men hur ska det bli? Vad ska hända? Hur kommer jag hantera det när jag väl kommer hem? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback