envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Lörre

Skrivet 2013-05-06 @ 08:53:19
Jobbade på dagen i lördags. Handlade present med John i stan, gjorde pannkakor och spelade baketboll.
 
Sen var jag fri och åkte direkt till Amanda, chillade i solen och handlade kött att grilla. Så på kvällen startade vi grillen på Amandas pytti-balkong och lyckades grilla lite kött. Vår favorit-Kanadensiska Gina kom över och vi åt och drack i mängder!
 
Vi målade en tavla som skulle representera vår nya vänskap (jag och Frida träffade Gina på Amnesia i Chamonix i februari och sen dess har vi inte träffat henne) så det var första gången hon, jag och Amanda hängde. Men hon är verkligen awsome så vi hade cp-kul. gick dock lite över styr när vi skulle ta en genväg till klubben och klättrade över stängsel för att komma in på privatområde. Mina nya vita jeans gick sönder och alla slog sig nån stans.. 
 
Men sjukt nice kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback