envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Nice+Antibes+Cannes+Tourrettes sur loupe

Skrivet 2013-05-22 @ 23:11:50
 
 
Här kommer helgen i massa bilder. Var ledig fre-tis så tog flyget tidigt tidigt på fre morgon (06.05) efter att ha sovit 45 min... Mötte upp Frèya, Gracie, Birdie och Shannon på flygplatsen och hängde med dem i Nice några timmar tills jag blev hämtad på flygplatsen av Petronella och familjen Sundblad. 
Det jag har hunnit med i helgen är Middag i Antibes, Utflykt till Cannes och filmfestivalen. Såg massa lyxyatchar, bentleys, och massa filmproducenter. Dock hade vi inga biljetter till röda-mattan eventet så åkte hem.

På kvällen var det utgång i Nice som gällde, klubben high där massa kända dj's spelat och många kända människor hänger och det märktes. Stället var stelcoolt och stendyrt.. Dyraste utekvällen genom tiderna för mig.

På söndagen chillade vi mest, gick runt i byn vid bodde i som är en gammal medeltida by uppe i bergen med utsikt över Nice, St Tropez, Cannes och havet.
 
På måndagen efter att ha solat, badat och lekt med barnen hela dagen åkte vi in till Nice och kollade lite. Åt god italiensk mat (Nice har varit italienskt så mycket är som i italien där). 

Tisdagen så chillade vi bara och badade massa i poolen eftersom det blivit riktigt fint väder (24 grader och sol). Jag myste med barnen lite innan Petronella körde mig till flygplatsen!
 
Awsome helg! Rekommenderar verkligen att åka till Nice. Så vackert ställe med nära till så mycket! Franska rivieran när den är som bäst. Måste tillbaka dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback