envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Höststämma

Skrivet 2014-11-19 @ 23:45:56
Idag efter att ha pluggat i skolan tog jag tåget hem till Vara för att medverka i vår höststämma i centerpartiet i vara. 
Där det stod på agendan att gå igenom de nominerade till olika nämnder. Jag hade fått förfrågan att vara med som suppleant till bildningsnämnden men var tvungen att tacka nej för att jag inte längre ska vara skriven i Vara utan ska skriva mig i Göteborg. 
Man måste alltså vara skriven i den kommunen om man är aktiv i nämnd eller liknande. Anledningen till att jag kommer skriva mig i Göteborg är fortfarande inofficiell men jag kommer skriva om det så fort jag vet att allt är klart! 

Jag känner mig fortfarande väldigt aktiv i centergruppen i Vara och kommer försöka vara det hela mandatperioden. Jag sitter fortfarande med i styrelsen och är med i "utskottet" som har hand om sociala medier. Så på ett sätt har jag fortfarande en fot med i spelet! 

Kommer framöver skriva lite mer om valet, centerpartiet, mina åsikter och min framtid. Men även om vad jag studerar för något och vad det kan leda till. Så stay tuned!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback