envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

ACK VARA..

Skrivet 2010-12-05 @ 22:38:09
Det viktiga jag gjort idag:
-Läxor i massor.
-Fixat allmanackan som mormor och morfar ska få i julklapp.
-Lagt fram (nästan) alla saker som ska med till Egypten.
-Laddat ner musik att lyssna på, stötte på vissa problem där eftersom limewire har lagt ner men jag hittade en ny sida som heter Frostwire. eller jag och jag.. Det var Robert som hjälpt mig med det ;).
-Myst med Älsklingen och sagt hejdå till honom för nu ses vi inte på två veckor (!).

På tisdag morgon 07.15 lyfter planet från landvetter till Sharm el Sheik. Woho. trettio grader i skuggan säger jag bara!

KANSKE INTE HINNER BLOGGA NÅGOT MER INNAN DESS SÅ JAG SÄGER:
HEJDÅ SVENSKAR, HEJ UTLÄNNINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback