envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

imse vimse spindel..

Skrivet 2010-12-28 @ 22:29:01
Denna tisdag intog "the big five" Göteborg eftersom jag och fyra fina vänner tog tåget till storstan för att göra gatorna osäkra.

Det blev lite shopping, lite tjöt, lite mys på en mysig restaurang och lite fika.

Jag hittade en långklänning på rean, som jag sålänge letat efter. Dock svart, den kulören har jag ju redan på många av mina andra klänningar men priset gjorde den oemotståndlig. Köpte även en liten kul blus och ett par fina trosor. Allt gick på 338 kronor i stora svängar och jag tyckte det var rätt bra jobbat.

Det enda som var synd var att jag hittade en jättesexig tub-klänning på missay på rean som skulle passat min stil perfekt men den passade inte och fanns inte i större storlek.. Ibland önskar jag att jag inte hade några bröst..

MEN imorgon ska jag övningsköra och imorgon måste jag fan prestera, inte lång tid kvar nu.. Då blire fest, appropå fest så är det nyår om tre dagar, då blir det fest om något. Frågan är bara var, för det är svårt att bestämma men det löser sig.

KÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback