envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

21/6

Skrivet 2010-06-21 @ 17:41:07
Idag sov jag länge och sen kom vi på att vi skulle åka till Lidköping så jag och min bror tog lunch på en pizzeria och sen gick vi och shoppade lite. Inte jag för att jag är PANK men jag hjälpte honom att köpa lite grymma kläder.
Så han köpte ett par shorts och en jeans skjorta. snyggaste han köpt på länge kan jag säga iaf.

När jag kom hem var jag tvungen att göra lite sysslor så jag vek tvätt och städade toaletten. Nu är det dags att byta om för fotbollsträning och packa för att sova över hos tjejen Johanna. Min lilla bästis skulle man kunna säga. Det blir lite pyamas party kanske för det var riktigt längesen vi sov över nu.. :(.

Får se lite vad som händer imorgon men uppdateringar kommer!

/Lou



bilden är ifrån träningslägret med laget i april. Snygga tjejer i staden Köpenhamn. Från Vänster:
Malin, Victoria, Johanna, Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback