envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

24/7

Skrivet 2010-06-25 @ 00:07:30
Imorgon är det midsommarafton. wiho antar jag..
Alla människor åker ju ut till kusten för att supa och slåss men det gör inte Louise Grabo. Hon stannar kvar på Vara-slätta för hon trivs så där. ;P
Okej kanske inte riktigt. men om man inte har någon husvagn eller en stuga i kungshamn, smögen eller grebbestad så kan det ju lika gärna va. Eller hur?!

För min del blir det fest hos en gammal kompis som jag inte träffat på ett år (!).
Och med mig följer klassisen Felicia. Det känns bra och det blir ju vad man gör det till och jag och Felicia ska göra det till en grym kväll helt enkelt. ;D

Idag har jag varit med min pappa i lidöping och hjälpt honom att köpa ett par shorts, handla på systemet (^^) och handla massa mat tills imorgon. När jag kom hem fick jag städa lite, bestämma vad jag ska ha för kläder imorgon, fixa naglarna, kolla VM, städa lite till och duscha. Nu har jag smörjt in mina ben i något som ska få dem att glittra och gläna så det blir nog kanon imorgon när det är dags att ta ett dopp i poolen på den där festen. haha.

Amandas kamera.

Jag har inte photoshop så jag får nöja mig med picasa. proffs tycker bara detta ser fult ut men jag är rätt nöjd ändå. texten är ett stycke av Melissa Horn - sen en tid tillbaka. grym låt som får mig att minnas tillbaka till skoldagarna på alléskolan i klass 9:1 Lime.
Löve to you liimeare.

Glad midsommar.
/Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback