envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

forgive and forget?

Skrivet 2010-06-23 @ 00:11:31
Vad gör man om man är osams med en vän som man varit vän med länge och som är vän med många andra av ens vänner så att det påverkar ens relation med dem med?..

Vad gör man om man inte ens förstår vad det är man bråkar om, om man inte kommer på vad det är man har gjort fel?

Vad gör man om man vill att allt ska bli som vanligt och man vill inte vara osams längre?

Hon vill ju att jag ska komma till henne och vädja och be att hon ska "förlåta" mig för något jag inte ens gjort.
Hon vill att hon ska ha kontrollen och bestämma om/när vi ska bli vänner.
Varför måste man vara så barnslig, alla bråkar ju någon gång och det är val bara att "forgive and forget". Gå vidare liksom.

Det sista jag undrar är varför man måste vara så långsint. det är nog väldens sämsta egenskap någonsin.. Jag kan vara långsint någon gång ibland men när det gäller sånt här.. lägg av vill jag bara säga..

Jag vill ju vara vän med dig för att du är en grym tjej och jag gillar att vara med dig men just vet jag inte ens om det är värt det.


Vet inte vad jag ska göra och allt detta leder till att midsommar inte blir som planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback