envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

midsommar !

Skrivet 2010-06-26 @ 23:24:40
Igår var det midsommarafton och jag firade det med min kära klasskompis Felicia och en massa gamla vänner som jag inte träffat på ett år typ!

Det blev en skön festkväll med en riktig fin festplats med bar och pool och jacuzzi. Jag och Felicia åker gärna dit och festar igen. (y)

Jag kände mig nöjd över min midsommar ändå. Man måste inte var i smögen eller i grebbestad för att ha en bra midsommar Vedum funkar det med!

pusspuss
/Lou

Jag och en skön kille som man inte träffat på typ ett år för att han går skola i norrland. synd.. Vi va värsta teater-kompisarna när vi va små. En gång gestaltade vi Ronja och Birk. haha. tider det!

En jordgubbe kan vara gott emellan drinkarna.

En lite cool bild på vår sköna bar som erbjöd mycket is under kvällen.

Söta Felicia som tog de mesta av bilderna och inte kom med på så många själv. Jag gillar hennes kommentar när hon letade efter mig.
F: "Är det någon som har sett Louise?"
Någon: "Hon sitter i hörnet".
F: Jaha!.. Då byter jag om själv då.."
Haha!
På bilden ser vi skägget, hovling, johannes (tror han hette så), Felicia, Jag och Elias tjej Emelie. Hon berättade för oss hur de gjort för att hålla ihop så länge. Det är därför vi ser så intresserade ut. förresten håller vi i varsin elefant kudde.. KONSTIGT.. haha

Tack för kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback