envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

tro och tvivel.

Skrivet 2010-06-20 @ 23:54:25
min kamera.

Ligger och slappar lite till ljudet av Håkan bäst i världen Hellström. Jag kommer nog citera honom många gånger här på bloggen men jaja.

Har tränat fotboll idag. Tufft var det. Vi har precis bytt tränare p.g.a. sjukdom så nu börjar vi på ny kula kan man säga. Känner att jag kommit igång ordentligt nu iaf efter att jag i fredags spelade match, i lördags också spelade match, idag tränade och imorgon ska jag träna och på tisdag blir det match igen.

detta var dagens träningsuppdatering.. tänkte lägga upp bilder här ifrån helgen innan skolavslutningen. Men det kommer så håll ut!

bilden är från min och Johannas chillkväll igår.

see ya.
/Lou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback