envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

valpar.

Skrivet 2010-06-23 @ 23:50:48
Idag har jag varit med två underbara vänner vid namn Johanna och Amanda.
Amandas systers hundar har fått massa urgulliga valpar. och gissa vilken ras?!
Jo labradorer. chokladbruna små labrador valpar. Dom va fyra veckor gamla och kom fram rulltandes till en när man gick in i hagen. De orkarde inte busa så mycket utan somnade i ens knä. SÅ gärna vill jag ha en hund igen. Min hund Ludde (som också va labrador) var vi tvungna att avliva i somras och idag kände jag hur mycket jag saknade honom.

En bra dag.. snart midsommar!

Här är en bild på en liten valp. Tagen med min mobil så ursäkta kvalitén..


HUR SÖTA VALPAR?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback