envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

svar på tal.

Skrivet 2010-11-14 @ 19:26:56
Ja jag har blivit beronde av Paradise hotel.. Det är pinsamt samtidigt som jag står för det.
Folk frågar varför och nu ska jag försöka svara på detta!
Och nej jag gillar det inte för att folk har sex här och där!

Människorna där känns så falska, dryga, hemska och dumma i huvudet när man ser programmet. Iallafall vid första anblick men när man har sett flera avsnitt, förstår relationerna mellan folk och omständigheterna så är dem inte så dumma. Jag har fått väldigt starka känslor om flera personligheter där MEN igår hittade jag flera utav deltagarnas bloggar och nu förstår jag dem mycket bättre.
Jag har till och med nästan blivit kär i flera stycken.

Men jag vill bara reda ut en sak för dem som dömmer PH.
Rätt många unga naiva människor skulle inte säga nej till att få åka till en paradisö med allt gratis , hur mycket drinkar som helst och chans att vinna massa pengar.
Personer som är inlåsta på ett hotell med varandra många veckor, tror ni inte det uppstår intriger och liknande?
TV kan bestämma hur dem vill få personer att framstå, dem kan klippa bort allt bra d gör under 4 veckor och ta den grejen du inte gjort så bra till en jätte stor grej.

Men det allra bästa är att när jag läser PH-deltagarnas bloggar så skriver dem att nu i efterhand är alla vänner och de träffas massa på fritiden och håller kontakten. Flera skriver även att PH är det bästa de varit med om.

Vilken saga tycker jag. Egentligen tycker jag det är ett rätt intelligent program!

BTW Idag läste jag PH-Johannes och fy vad duktig han är på att skriva. I programmet gillar jag honom inte men hans blogg diggar jag starkt. Här är den:
http://www.tv6.se/johannes

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback