envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

-Jag heter Kajsa och jag älskar varmkorv

Skrivet 2011-04-28 @ 20:05:12
Nu uppdaterar jag igen, helt amazing.
Vad har jag att säga idag då?
Jo jag stannade för en gång skull kvar i skolan och jobbade med kultur och idéhistorian som ska vara klar om två veckor (!). Går jävligt segt måste jag säga, får verkligen lägg överflödig tid på den nu, fast överflödig tid finns det inte så gott om så det blir väl problem.
När jag kom hem fortsatte jag plugga och lyssna på musik.
Har förresten hittat en jätteskön svensk/dansk låt. Jag älskar låtar där dem sjunger på danska och det är fart i den. Har några bra exempel på det här:


Danska godingar
1. Du säger att du älskar mig-supermarkets feat Medina 
-Dagens låt, nån ny låt. Helskön enligt mig.
2. Skub til taget- Morten Hampenberg feat Alexander Brown
-En låt jag hittade för ett år sedan eller nåt. Jävligt störande i början men nu tycker jag att den är skööön.
3. Natteravn- Rasmus Seebach.
Gammal goding. Får aldrig nog av.
Nu tillbaka till vad jag gjort idag. När jag pluggat en stund tog jag mig i kragen och gick ut och sprang 3,2 km, bara en vecka kvar tills vickis i skolan så jag måste ligga i om det ska bli något MVG.. Nu dricker jag björnbärssmoothie och ska läsa resten av kvällen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback