envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

akuten

Skrivet 2011-04-06 @ 10:57:51
Blev att besöka akuten igår. Min läkare som jag träffade på morgonen sa att om febern steg och om smärtan blev värre så skulle jag åka in. Och det gjorde den. Från 37,5 på förmiddagen till 39,3 vid sex-tiden.

Så vi 20-tiden igår kväll åkte vi till lidköping. Jag fick ett rum, och genomgå samma undersökning som på morgonen. Kissa i burk, stick i fingret osv. Men läkaren kom fram till att det var rätt diagnos bara att penecelinet inte gjort verkan än. Jag fick ett annat penecelin och sen blev jag hemskickad.

Idag mår jag som tidigare. Jag lever på alvedon men såfort den går ur kroppen stiger febern, jag får frossa och smärtan i magen och ryggen bllir olidlig. svårt att beskriva den men det är som någonting trycker ut mot magen och ryggen men samtidigt krampar det. När den är som värst ligger jag och gnyr och rullar runt i sängen.

Missar mycket pågrund av det här:
-skolan.
-första repdagen till barnteatern.
-brudshowen ikväll (jag skulle varit konferencier)
-Uppträde i kyrkan imorn.
-SÅKLART massa träningar.

Nu ska jag underhålla mig själv med att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback