envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

Ett monster med hål

Skrivet 2011-04-08 @ 18:44:33
Jag är mamma.
Seriöst JAG är mamma.
Jag lagar mat, och delegerar uppgifter till andra familjemedlemmar.
Jag bestämmer när Olof får åka till sin kompis.
Jag är en mamma som inte skrev någon inköpslista innan jag skulle handla. Det resulterar i att jag köpte en ost fast vi redan hade och glömde köpa smör. Men jag är ändå mamma. Över helgen!
Min mamma är på träningsläger och super sig full på kvällarna med massa unga tjejer och killar i Helsingborg. Jag vill med.

Nu ska jag och pappa försöka oss på att grilla majskolvar i detta blåsväder. Det kommer nog sluta illa.

keep it up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback