envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

everyday i'm shuffelin

Skrivet 2011-04-24 @ 11:30:47
Jaha jag som tänkte hitta något ställe där jag i stillan ro kunde fira påsk och umgås med folk men ack så fel jag hade. Det hela började ju precis som väntat och jag begav mig till Larv för att hänga med lite folk. Sen blev det tydligen en fjortisfest i gympasalen i Larv. Väldigt oväntat träffade jag flera människor där som jag festat med förr så det blev rätt bra drag. Allt slutade med att Felicia ballade ur vid halv ett, Robert ballade ur vid ett och jag stannade kvar för att deltaga i limbotävling och tillslut även höjdhoppstävling.

Sen kände jag att det ballat ur tillräckligt så jag lämnade stället och tog bilen hem. JA jag var nykter hela kvällen!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback