envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

JAG LEVER

Skrivet 2011-04-07 @ 15:08:06
Sover oerhört länge för att vara sjuk.
Tvingas åka in till vara och köpa mer penecelin. Dock är jag stammis på apoteket så jag börjar få rabatter nu. Haha. Jag och alla 80-åringar.

Kommer hem, tar penecelin och en banan. Ringer min fina mormor som säger att jag får komma dit och äta men att hon är barnvakt åt mina småkusiner (ett halvår gamla). Så jag åker och hälsar på mina söta såm kusiner och sen åker jag hem till mormor och morfar som tar väl hand om mig. Matar mig. Underhåller mig och värmer vetekuddar åt mig. nu har jag tagit ett välbehövligt bad.

Har liksom glömt av min hygien när jag legat i min säng hela tiden. Höhö.

Jag känner mig riktigt pigg nu faktiskt. INGEN feber men fortfarande jobbiga smärtor i mage och rygg. Tänkte försöka ta mig en liten stund till skolan imorn. Nu måste jag plugga ikapp allt jag missat!

chillidill på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback