envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

slutet har just börjat mellan dig och mig

Skrivet 2011-04-27 @ 20:41:45
Har besökt Varas bibliotek idag och efter allt för lång tid vågade jag fråga var Vistor Rydbergs Singoalla var. Det visade sig att det var en Roman och om jag letade där från början så hade jag förmodligen hittat den. Nu har jag en vecka på mig att läsa hela boken och skriva en uppgift och svara på uppgifter om den.

Funderade ärligt på att skita i att läsa boken och googla innehållet och allt men ja det kanske slutar så i slutändan iallafall.

När jag väl använt mitt lånekort med två jordgubbar på så tog jag mina saker och cyklade hem, motvind. -som vanligt. Hade bestämt att jag skulle plugga jättemycket ikväll och hinna med minst halva min uppsats som jag har haft tid att skriva på i snart 8 månader och läsa ut den där boken.

vad hände?
Jo jag fick återfall på Oskar Linnros efter jag lyssnat på Veronica Maggios nya skiva (tänkte på hur hon kunde dumpa honom och tänkte att han borde få bli min istället). så jag kollade på youtube-klipp med Oskar Linnros och lite med snook. Fina killar det där. Sen blev jag lite sentimental och behövde lyssna på Håkan hellström. Det gjorde ju inte saken bättre men nu har jag gråtit en skvätt och alla mina problem är som bortblåsta. Så därför säger jag som såhär:
F U Läxor.

Jambo jambo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback