envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

the adventures of Louise Grabo

Skrivet 2011-04-10 @ 21:48:11
Ännu en helg har runnit förbi och the adventures of Louise Grabo har väl varit ganska få.
Har mest tränat upp mina matlagningskunskaper, pluggat engelsk litteratur och vilat denna helg. Igårkväll dock träffade jag mina vänner och blev bjuden på trerätters hemma hos födelsedagsbarnet Johanna.
Fina grejer det. När tre av sex personer däckade vid bordet av trötthet (de hade varit på Idol) så var det dags att köra hem. Så jag körde hem Amanda.

Jag tror jag har packat det mesta som jag och Felicia ska ha i vår väska för det ska jag ha med till skolan på tisdag för ja ni fattar kanske...

Jaa nu närmar sig mitt nästa stora äventyr med storsteg. Spanien och Torrevieja på onsdag och en vecka framåt.
Då ska jag leva livet har jag bestämt.

Herrå!

Kommentarer
Postat av: f

FATTAR DU HUR TAGGAD JAG ÄR?! :D

2011-04-11 @ 09:07:51
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback