envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

hosthost*

Skrivet 2011-02-16 @ 18:09:32
Jaha. jag som trodde jag skulle hinna blogga på lovet men ack nej.
Det första som sker när man börjar slappna av och tänker "nu är det lov" är att man blir dunderförkyld. Har varit det sedan i fredags och det har inte blivit mycket sportande för mig på detta fina sport-lov.

Det känns dom gud straffar mig på något sätt, jag vet inte varför.
Men har fått en ordentlig läkartid nu och kolla hur det står till med mina polyper och halsmandlar. Jag antar att det kommer sluta med operation men jag orkar bara inte har ont i halsen och snora hela tiden.

Imorgon ska jag, Johanna, Anna och Amanda till Skövde och bada.. Jag får väl sitta och kolla antar jag. Jag som så gärna ville bada!!! :(

Baja på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback