envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

sho bro!

Skrivet 2011-02-19 @ 14:07:43
Idag fyller broschan 15 år, den rackarn.


Och jag ligger hemma och sover. Skulle till en plats som heter Broddetorp igår men min kropp klarade inte riktigt av det så jag fick vara hemma och kolla på "på spåret" och sova istället.
Känner mig dock bättre idag och blev sugen på at träna fast det kan jag nog inte göra än på ett par dagar med min hals.. Har helt enkelt fått tillbaka livslusten (jag känner mig så deppig när jag är sjuk) och längtar såå till nästa lov då jag kommer befinna mig i Spanien med tre party-vänner!
Jag tror jag har blivit lite vuxen ändå för jag längtar inte bara till att sola, bada och festa. Jag längtar till att få se en ny plats, gå ut och gå och se sig omkring i staden. Hyra en bil och åka och kolla på sevärdheter. Prata och lära känna människor och kulturen där .


Grattis killen!




Bilder från Torrevieja, här kommer jag spendera en vecka på påsklovet.

Mhmhm!
peace out!

Kommentarer
Postat av: f

det känns som att det kommer bli det bästa lovet som går att uppnå typ.

2011-02-20 @ 16:47:17
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback