envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

körkortet.

Skrivet 2011-01-27 @ 18:46:15
Okej här kommer den, min dag:

Tog mig en sovmorgon till halv 9 (:o) gick upp och tog bussen in till Vara. Gick till körskolan för att plugga lite, där träffade jag David som också skulle ta körkort idag, undra hur det gick för honom. Skönt att prata med någon som är i samma situation. Sen gick jag på möte på banken, fick skriva under typ tusen papper och känna sig lite vuxen.

Efter det gick jag tillbaka till körskolan och intensivtränade en timme till tills jag var tvungen att ta bussen till Lidköping. var där 13.15 och eftersom jag inte skulle skriva förän 14.15 så gick jag till sibylla och åt. 13.55 började jag gå till trafikverket som skulle ligga bakom sockerbruket. Jag hade beskrivningen i handen men lyckades ändå inte hitta. VARFÖR KAN DOM BARA INTE SÄTTA UPP SKYLTAR?

Så när klockan var 14.10 frågade jag en medelålders kvinna som frågade en annan person som visste var man gick in. Hon var jätte söt och önskade mig all lycka till. Jag kom dit precis 14.15 och precis då ropade dom upp mig. Tror ni jag var lite stressad då eller?

Fast när jag väl satt mig vid datorn så släppte all nervositet och jag gjorde det jag skulle göra helt enkelt, det ledde till 56/65 rätt. Där godkänt var 52. Detta gjorde mig överlycklig, nu har jag bara andra halvan kvar.

Sen gick jag och väntade på bussen, då träffade man Emelie och Anna. Väldigt trevlig hemresa med Anna måste jag medge, nu ska jag skriva en uppsats som jag skjutit upp.. Den ska vara klar imorgon..

Men ingenting kan förstöra min dag nu, wiiie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback