envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

sunday i'm in love?

Skrivet 2011-01-09 @ 21:10:08
Jag har haft en underbar helg kan jag bara meddela.
Igår var det chill-dag med finaste pojkvännen.
Idag har jag och han åkt till Borgstena (Borås) för att hälsa på hans mamma och hans halvbröder. Jag tycker det är så mysigt där och jag får nästan tanken av att jag gillar att vara där mer än han gör.. Fast jag har ju inte upplevt det han upplevt. Hans mamma gav mig en halsduk hon stickat och en kavaj som inte passade henne längre. så himla gullig.

Nu har jag och pappa kollat bilar på blocket. Hittade några riktigt bra. Bl.a. en peuguot årsmodell 96 som bara gått 10 000 mil och ligger på priset 10 00 :-. Ja skulle ju inte bli missnöjd om pappa köpte den i födelsedagspresent till mig ;).
Fast min pappa är ju lite seg, därav smeknamnet "blixten" som ung så om jag gissar rätt kanske det blir bilköp tills jag fyler 20 ^^.

Imorgon ska jag äntligen övningsköra. Ser faktiskt fram emot det, hoppas att det går bra så jag slipper ta så många fler lektioner. Synd bara att jag måste gå upp klockan 6... På tisdag börjar skolan egentligen, fast inte för mig!

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback