envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

"I've got the magic in me"

Skrivet 2011-01-03 @ 23:15:18
B.o.B – Magic - Feat. Rivers Cuomo

Dagens låt. Man blir bara så glad.

Nåja min dag har sett ut såhär, jag vaknade brevid min älskling.. Han vaknade dock inte förän långt senare. Jag blev hämtad av min mormor runt 2-tiden och hon körde mig till min morbror, hans tjej (eller vad man nu säger när dom inte är gifta..) och deras tvillingpar som är snart tre månader. Dom ska döpas på torsdag och det är andledningen till mitt besök. -Jag ska sjunga på deras dop. Låten heter "två små underverk" och bara namnet får mig att må illa. Men jag älskar verkligen att sjunga och gav låten en chans.

Jag och Boel övade lite på den (hon är fiollärare och allmänt grym på musik (har arbetat i massa symfoniorkestrar i hela sverige)). OKEJ låten är verkligen inte min stil men det kan nog bli fint så nu gäller det bara att plugga in tonerna och texten tills torsdag.

Sen hämtade mamma mig och vi åkte och handlade eftersom jag sen skulle jobba med johanna. skönt att få prata av sig lite och att tjäna pengar (!) detta betyder att jag kommer kunna betala morgondagens körlektion också.. Men sen blir det tight.

Har äntligen kommit på en bra lösning på 18-årsfest nu!
Den blir nog förmodligen i longsbygdegård den 21 januari.
Tänkte ha lite trevlig mat och sen lite undehållning/lekar och sen DANS.
Men jag måste börja tänka lite mer ingående på det för det är inte så lång tid kvar..haha.

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback