envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

nyår 2010/2011

Skrivet 2011-01-04 @ 23:49:24


Ja här kommer dom, nyårsbilderna. Det var falköping och hemma-fester som gällde med dessa två pärlorna!



Jag och Fanny och mitt hår



Sara eller jag menade "Sarah" och jag.






Påväg ut till festen, vi hittade ju dit iaf. Efter att jag bara ramlat ynka en gång. :O



Väl på festen, dom spelade inte riktigt min musik där om man säger så.. men det fick duga!



Fannys halsband gick sönder, sarah är stolt över sitt tror jag..



Sarah och Donny?



Efter den första festen åkte Fanny till sin bror av vissa andledningar, sen drog jag och Sarah vidare till en annan fest med lite riktig musik. Där bjöds det på godsaker också. där befann vi oss när det blev 2011. vi kände.. hm ingen?



Sista bilden från kvällen. Sista bilden brukar alltid vara ful så jag hade inte räknat med något mästerverk. vi äter någon efterrätt med kniv och dansar tills vi gå tillbaka till den andra festen. Där chillar vi i en jätte skön säng tills vi skulle hem till Fanny och sova.

SÅ var min nyår. Nu vet ni.

Kommentarer
Postat av: f

jag och melinda går en kurs hos dig, sen lär jag tillbaka det när vi åker hem! :D



och angående micha. jag blir irriterad. vet dom inte att om man har oskyddat sex så blir man gravid så ska man inte ha sex alls. sådeså!

2011-01-05 @ 10:21:50
URL: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback