envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

en sketen liten måndag

Skrivet 2011-07-12 @ 01:47:00
Måndag innebar ledig dag för mig denna vecka. Nu jobbar jag tills fredag och sen är jag ledig i helgen och det ska firas med festligheter.
Idag har jag mest slappat med bästa killen, varit ute i solen, plockat bigaråer (sånna där bär som ser ut ungefär som körsbär fast är större och godare). Imorgon åker min familj på semester, med husbilen, utan mig.
Hur ska jag hantera det?
Jag ska förmodligen åka till min mormor och morfar och få mat där (så jag överlever) sen ska jag nog städa mitt rum någon gång och njuta av att ha ett helt hus + två bilar helt för sig själv.
Helt okej, HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback