envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

ekonomiskt bortskämd någon?

Skrivet 2011-06-06 @ 20:47:48
VILKEN LÅNGHELG VI HAFT.
Jag har hunnit med att festa, jobba, bada, sola, vara på tjejkväll, mysa och vart på domarutbildning.
MYCKET Enligt mig. Nu lyssnar jag på H.H som så många andra kvällar då jag säger att jag ska lägga mig tidigt.
Min vecka är helt sjukt fullbokad på något obehagligt bra sätt.
Måndag är redan borta
Tisdag synundersökning
Onsdag jobb och möte
Torsdag packa
Fredag, ingen skola för att gå upp tidigt och åka till Mamlö. Se dem som springer ut på privatskolan procivitas bl.a. min fina kusin Lisa. 
Lördag chillar vi i skånelandet och åker hem på kvällen
Söndag är det domarutbildning igen. Phuu.
Veckans händelse kommer lätt bli på fredag för då ska jag med till Malmö och festa på studenters vis!



Kommentarer
Postat av: sarah

varför känns det som att det är jag på bilden? det är det inte va?!

2011-06-06 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback