envanliglouise

Vanlig tjej med ovanliga drömmar

innan jag kände dig

Skrivet 2011-06-23 @ 11:44:50
går jobbade jag kväll och idag är jag ledig!
Innan jag ska jobba fre, lör, sön, mån. S.K.Ö.N.T.
Jag vill först bara säga att jag tycker Smögen, Kungshamn och kusten överhuvudtaget är överskattat! Jag menar här hemma i Vara stöter man på Människor från Vara (inte så konstigt). Varför vill man då åka ut till ett ställe för att "komma bort" när det ändå är samma människor där?
Ne jag har aldrig förstått mig på det där..
Men jag tänkte äntligen lägga upp det där albumet på FB med alla tusen festbilder jag har. Det ska ske innan jag åker till P&L. Lovar!

Men snälla hjälp mig med vad albumet ska heta, det är så svårt tycker jag! Har några tankar i huvudet men kan jag inte få lite förslag? Annars kanske jag aldrig lägger upp dem :o.
Här kommer lite bilder från förra torsdagen då det var lite tjejkväll och sen fest.
Heerrå!

Kommentarer
Postat av: Sarah

"My party people" var väl ett bra namn? :D

2011-06-25 @ 18:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback